英会話タイムトライアル

867-5309 Jenny / Tommy Tutone

Jenny, Jenny, who can I turn to?
You give me something I can hold on to
I know you think I'm like the others before
Who saw your name and number on the wall

Jenny, I got your number
I need to make you mine
Jenny, don't change your number

8-6-7-5-3-0-9
8-6-7-5-3-0-9
8-6-7-5-3-0-9
8-6-7-5-3-0-9


私はこれまでの人達と同じようです。
I'm like the others before

彼女はこれまでの人たちと同じようです。
She's like the others before.

同じではないようです。
She's not like the others before.

私の英語はダイエットみたいなものです。
いい日もあれば、悪い日もあります。
My English is like my dieting.
good day and bad day


私の部屋は私の髪みたい
完璧なときもあるが、ぐちゃぐちゃなことが多い。
My room is like my hair.
Sometimes perfect, but often messy.


“英会話タイムトライアル”は 『こちら(NHK語学番組のページ)』で聞くことができます。

↓私も参加しているブログ村のページのリンクです。色々と参考になります。
にほんブログ村 英語ブログへ  にほんブログ村 英語ブログ 英語スピーキングへ
にほんブログ村 英語ブログ 英文法へ  にほんブログ村 英語ブログ 英語教材へ
↓英会話ブログランキングも始めました。参考になります。
みんなの英会話奮闘記  
関連記事
 タグ
None